marți, 11 august 2009

Vacanta...2











4 comentarii:

  1. Mi-au placut mult pozele cu inelul in nisip, si ultima poza cu apusul, felicitari daca tu le-ai facut !

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Andra, i s-au cunoscut blog ta de sansa si mi-a placut ... ai un foarte interesant sa vada lumea din preajma dumneavoastra ... imi place. Va felicit pentru fotografii si ai inca in plimbare ta ... un sarut din partea de sud a Spaniei.
    p.d.: iarta daca nu esti bine scris, am folosit o folosit ca translator pentru ca nu scrie queria ta in spaniola pentru tine ahorraras muncii tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos pentru comentarii....nu prea am mai trecut pe aici de ceva vreme...si am ramas placut impresionata sa gasesc comentarii:) Va multumesc tuturor si La muti ani pentru 2010 :)

    RăspundețiȘtergere